planmeca logo Nejspolehlivější dodavatel v ČR

Planmeca Sovereign Classic

Radikální odlišnost

Zbrusu nová stomatologická souprava Planmeca Sovereign Classic je perfektní výsledek chytrých kontrukčních detailů, které usnadňují práci po celý den.

Flexibilita a pohodlí

Planmeca Sovereign Classic je navržen s ohledem na ergonomii, pohodlí s důrazem na použitelnost. Kompaktní a tenký plivátkový blok je ideální volbou pro každou ordinaci. Design je zaměřen na uživatele, nabízí bezkonkurenční jednoduchost použití jak pro lékaře, tak i pro asistenta. Křeslo bylo navrženo s pevnou opěrkou nohou pro vynikající pohodlí pacienta.

Jednoduché používání

Přizpůsobte si svůj přístroj pomocí barevného dotykového displeje. Na nástrojový stolek je možné umístit až 6 nástrojů. Během chvíle je možné manuálně změnit stomatologickou soupravu z praváka na leváka. Je možné otočit jak sedák pacienta, tak i celou stomatologickou soupravu. Na soupravě je umístěn praktický a modulární Flexy držák sacích hadic a dalších nástrojů.

Inteligentní kontrola hygieny

Planmeca Sovereign Classic nabízí nejmodernější systémy pro kontrolu infekce. Pravidelné čištění nebo kontinuální desinfekce - možnost výběru. Vše, co potřebujete pro denní hygienu je dokonale uspořádáno do logických částí.

Naše nejnovější souprava Planmeca Sovereign® Classic má mnoho chytrých konstrukčních detailů, které vám usnadní vaši každodenní práci. Ať už jde o ošetření pacienta nebo o ochranu proti infekcím, tato souprava je inteligentní zevnitř i zvenku.

• Chytré konstrukční detaily
    Planmeca Sovereign® Classic byla navržena s ohledem na ergonomii, komfort a jednoduchost užívání. Díky kompaktnímu úzkému bloku plivátka je souprava vhodná do jakýchkoliv prostor. Konstrukce, navržená s ohledem na uživatele, vám i vašemu asistentovi maximálně usnadní práci. Naklápěcí sedák křesla udržuje pacienta v optimální poloze během celého procesu ošetření.
  • Mimořádně jednoduché použití
    Připojte vaše preferované nástroje na stolek se 6-pozicemi a ihned začněte používat soupravu pomocí vícejazyčného dotykového panelu. Umístěte soupravu jak potřebujete pomocí manuální funkce natáčení základny a křesla ve směru doleva/doprava. Praktické odsávací rameno Cobra™ a modulární držák odsávacích hadic a nástrojů Flexy™ zabezpečí všechny vaše potřeby ošetření.
  • Inteligentní ochrana proti infekci
    Planmeca Sovereign Classic nabízí nejdokonalejší systém ochrany proti infekci. Periodické čištění anebo kontinuální dezinfekce – výběr je na vás. Vše, co pro vaši standardní ochranu proti infekci potřebujete, je logicky a přehledně uspořádáno.

Rádi Vám připravíme individuální nabídku.