planmeca logo Nejspolehlivější dodavatel v ČR

Planmeca ProSenzor HD

Intraorální senzor Planmeca ProSensor HD je jedinečná kombinace nejmodernějšího, na pacienta zaměřeného dizajnu, použitelnosti a odolnosti, zabezpečující hladký pracovní průběh a bezpečnost pacienta při všech situacích ošetření. Inteligentně navržený obal senzoru, revoluční magnetický konektor, odolný kabel a LED diody na řídícím boxu indikující stav senzoru, společně s nejmodernější technologií, garantují úspěch při každém snímkování.

Robustní senzor

Inteligentní obal senzoru se zaoblenými hranami a zvětšená aktivní plocha zvyšují jak komfort pacienta, tak i výsledek snímkování. Uvnitř kabelu jsou pouze dva vodiče. Hermeticky uzavřený obal dovoluje senzor plně ponořit do dezinfekčního roztoku pro zabezpečení účinné hygieny a prevence před infekcí.

Magnetický konektor

Planmeca ProSensor HD se třemi velikostmi senzorů nedělá kompromisy při použití. Magnetický konektor mezi senzorem a řídícím boxem umožňuje jednoduché připojení a pohodlné použití jednou rukou a zajišťuje vždy správné připojení. Navíc také zvyšuje bezpečnost; když se rentgen nebo pacient prudce pohnou, spojení je okamžitě přerušeno, čímž se minimalizuje riziko poranění pacienta.

Jednoduchý pracovní postup

Řídící box je vybaven LED diodami, které různými barvami indikují stav systému, navádí obsluhu a zajišťují získání podařeného snímku a lepší obrazovou kvalitu. Planmeca ProSensor HD je dostupný buď s USB nebo Ethernet rozhraním. Držáky senzoru TrollByte Plus navržené pro vyšetření celé ústní dutiny garantují vynikající snímky dokonce i v těžko dostupných místech, bez kompromisů v komfortu pacienta.